Verhalen zijn overal te vinden

Mijn naam is Daphne van Drenth. Met mijn camera zoek ik naar schoonheid in het dagelijks leven waar we soms gedachteloos aan voorbijgaan. Zo vang ik kleine authentieke momenten met grote zeggingskracht en vorm deze tot een beeldverhaal.

Everyone
has a story

Ik maak beeldverhalen voor organisaties die werken aan een duurzame en/of socialere wereld. Voor een authentieke campagne loont het om verhalen te vinden. Passende fotografie draagt bij aan het definiëren en versterken van de identiteit van het bedrijf. Ik help hier graag bij door vanaf het eerste concept mee te denken. Zo komen we samen tot een op maat gemaakt plan. Een plan waarin beeld en boodschap elkaar optimaal versterken.

werken met mij

Meer dan alleen design en beeld.

Jouw verhaal

De basis is net zo belangrijk als de uitwerking. Daarom duiken we vanaf het eerste moment samen de diepte in. We onderzoeken wie jij bent, we schrijven jouw verhaal en bepalen samen de koers die we gaan varen. Ik wil jou – de persoon achter jouw onderneming – leren kennen. Daarom vraag ik je om mijn Brandbook in te vullen, waarna we een kennismaking inplannen om verder de diepte in te gaan.

Maatwerk

Met mijn achtergrond in het geven van creatieve visual thinking workshops heb ik de kennis en tools op zak om het creatieve ondernemersbrein op gang te brengen. Tijdens het hele samenwerkingsproces deel ik deze kennis graag met je. Ik heb geen boekje waarin ik één op één heb uitgeschreven wat voor jou precies werkt, maar ik kijk samen met jou naar waar jij extra hulp of input kan gebruiken.

Ontwerpproces

Het ontwerpproces begint bij de branding kick-off. Op basis van ons gesprek, jouw input en inspiratie ga ik aan de slag met het schrijven van je brandstory en samenstellen van het moodboard. Als we de juiste richting te pakken hebben, begin ik aan de eerste schetsen. Jij geeft feedback en kiest een richting, waarna ik deze uitwerk. Ik neem je mee in het hele ontwerpproces tot het eindresultaat.

Visual identity is a powerful tool for telling a brand’s story and connecting with customers.

Woorden kunnen weergeven wat de authentieke waarden van jouw merk zijn maar ook je visuele uitstraling draagt bij als middel om je als merk te uiten. Een sterke visuele identiteit laat je verhaal zien en laat zien wie je bent en waar je voor staat. Uiteindelijk resulteert dit in een sterkere merkbeleving wat jouw merk de ideale mogelijkheid biedt om je te onderscheiden van de rest.